Wednesday, May 27, 2009

Jutaan Terima Kasih



Kali ni aku nak bercerita tentang betapa bertuahnya aku mengenali seorang insan yang dapat merialisasikan impian seorang kakak..walaupun dia sibuk dengan kerja mendeko dan mempunyai waktu terhad namun masih mampu mendengar luahan hati seorang kak yang ingin membantu seorang adiknya..
Walaupun aku tahu dia tak mengharapkan pujian atas segala yang dilakukan namun hati aku ingin juga mengucapkan terima kasih kerana banyak membantu keluargaku...
" KAK ZETI ...TERIMA KASIH "
Aku adalah peminat setianya..setiap hari aku pasti akan menerjah blognya untuk mengetahui tentang perkembangan terbaru tentang dirinya,aktivitinya..setiap hari.walau sesibuk manapun diriku pasti akan mencuri waktu untuk menjengok blognya..dia sumber inspirasiku dan aku berazam untuk menjadi sepertinya....bersemanggat tinggi...mampu menjana ekonomi keluarga dengan hasil penjualan kek ...




No comments: