Monday, December 21, 2009

Seribu satu cerita disebalik tempahan ini

Aku menerima tempahan kek ni dah dua minggu awal,untuk meraikan 'hari kelahiran' seorang kawan...nak mencari buah strawberry punyalah susah,maklumlah hari jumaat hujan lebat 'mungkin pokok stawberry semua dah ditenggelami banjir...'.Waktu lunch time aku p cari kat Giant Bayan Baru(alahai semuanya tak come) aku pujuk hati nanti waktu balik P cari kat Sunshine ...mungkin ada kot...bila pi Sunshine,rak yang selalu ada buah stawberry kosong...WAWAWA...mana nak cari ni...patahbalik P Giant,aku ambik saja yang ada..tak "come" tapi tawakal saja.
Ambik Adam,dia demam...balik baru nak mula nak ayak TEPUNG,Adam merengek nak sup Ayam laa,nak makan burger laa,nak ubat laa...Layan dia dulu pukui 10 baru mula ayak tepung,nak tunggu masak,sejuk deko...tidur pukui 2pagi...AZAN SUBUH pun aku tak dengaq...hahaha






No comments: